HOLD-TRÆNING

calisthenics træning. Træning basereret på egen kropsvægt
Morgenhold - Aftenhold - Børnehold

Om vores holdtræninger

For os er det vigtigt at du får det bedste ud af træningen og kommer igennem hele kroppen på en uge. Derudover så ønsker vi at tilbyde dig flere muligheder til din træning, derfor tilbyder vi ikke bare grundlæggende hold-træning, men også avanceret hold-træning(Skills).
Derfor deler vi vores træning op i forskellige dele:

  • Push (Alt hvad der handler om skub)
  • Ben
  • Pull (Alt hvad der handler om træk)
  • Core
  • Full-Body
  • Skills: Front Lever, Back Lever, Handstand, Planche og Muscle-Up.

Hvem kan være med?
Alle! Vores træning gør det muligt at alle kan være med, uanset køn, alder eller niveau.
Det er det fantastiske ved calisthenics at alle øvelserne kan justeres til præcis dit niveau.

Børnehold Træning
Børnene er vores fremtid!
For os handler det om at få spredt sporten calisthenics ud globalt. Derfor er det vigtigt vi får børnene med, som er sportens fremtid.
Igennem træningen bliver børnene styrket igennem balance, motorik og kropskontrol, hvilket vil give dem langt bedre forståelse med at bruge kroppen når de bliver ældre.
Vores træning handler om at udvikle børnene, ikke bare fysisk men også mentalt, mens de har det sjovt undervejs.
Der vil altid være to instruktører på træningen og max 15 børn på et hold, for at vedligeholde vores kvalitet og hvad vi står inde for. Derfor er det vigtigt at skrive sig på listen hvis du ønsker at dit barn gå til calisthenics. Link til tilmelding
Det er altid muligt at få en gratis prøvetime før i tilmelder jer, for at få prøvet sporten ud.

Træningstider

Morgen-Holdtræning (Bliver først aktuelt fra 1. November 2021)
Mandag:

- Push Træning kl. 6.00-7.00 & 7.00-8.00
Onsdag:
- Ben & Core Træning kl. 6.00-7.00 & 7.00-8.00
Torsdag:
- Pull Træning kl. 6.00-7.00 & 7.00-8.00

Aften-Holdtræning
Mandag
:
- Push Træning: kl. 16.00-17.00, 17.00-18.00, 18.00-19.00, 19.00-20.00
- Front Lever Træning: kl. 18.00-19.00
Tirsdag:
Ben Træning kl. 16.00-17.00, 17.00-18.00, 18.00-19.00, 19.00-20.00
Onsdag:
- Pull Træning kl. 16.00-17.00, 17.00-18.00, 18.00-19.00, 19.00-20.00
- Handstand Træning: kl. 18.00-19.00
Torsdag:
- Push Træning kl. 16.00-17.00, 17.00-18.00, 18.00-19.00, 19.00-20.00
Fredag:
Handstand Træning kl. 16.00-17.00
Back Lever Træning kl. 16.00-17.00
Muscle-Up Træning kl. 17.00-18.00
Planche Træning kl. 17.00-18.00
Mobilitets Træning kl. 17.00-18.00
Lørdag:
Fullbody Træning kl. 11.00-12.00
Muscle-Up Træning kl. 12.00-13.00

Børne-Holdtræning
Tirsdag:
Børnehold 1(6-8 år) kl 16.00-17.00
Børnehold 2(9-12 år) kl 17.00-18.00
Torsdag:
Børnehold 1(6-8 år) kl 16.00-17.00
Børnehold 2(9-12 år) kl 17.00-18.00

Note: Ændringer kan forekomme, derfor se vores oprettede træningstider.

 

Live view af vores hold

Træningstider

Tilmelding & afmeldings

Politik

Træn Calisthenics hos Team VICI

Hos Team VICI behøver du ikke at være spartaner. Vi prøver at gøre træningen let for alle aldersgrupper uanset dit niveau. Du kan på en sjov og sikker måde komme igang med Calisthenics & Street Workout. Trænerne hos Team VICI er professionelle athleter og sportsudøvere, som har dyrket Street workart i årtier. Derfor ved de præcis, hvad der skal til, for at du kan blive stærk som en kriger. Vi hjælper og guider dig til den perfekte workout, så du undgår skader og overbelastning af dine muskler og led. For både børn og voksenhold, har vi fokus på motorisk udvikling og funktionel styrke. Vi skræddersyer træningen til at alle niveauer kan være med.

Før du begynder calisthenics og street workout, er der mange, som instinktivt tænker at de ikke kan udføre øvelserne. Vi startede Team VICI for at hjælpe folk i gang med at bruge sin egen kropsvægt. Derfor går vi meget op i at skabe de rigtige rammer for at disse øvelser bliver udført korrekt og at du får den rette vejledning til at kunne opnå resultater. Vi lægger stor vægt på personlig udvikling for alle vores medlemmer.

Sjov træning for både børn og voksne

Calisthenics er en form for street workout, hvor grupper udfører træningsøvelser i forskellige byområder. Det gode ved denne træningsform er, at alle i et mindre omfang kan udføre træningsøvelserne uanset køn og alder. Den er beregnet til, at kunne øge din fleksibilitet og styrke igennem forskellige bevægelser. I størstedelen af øvelserne gælder det om at trække, skubbe, bøje, hoppe eller svinge ved brug af din egen kropsvægt. Street workout kan give dig fordelene øge din muskelmasse samtidig med den vil forbedre finmotoriske færdigheder, som koordination og balance.

Træning der kan udøves overalt

Calisthenics er en form for street workout, hvor grupper udfører træningsøvelser i forskellige byområder. Det gode ved denne træningsform er, at alle i et mindre omfang kan udføre træningsøvelserne uanset køn og alder. Den er beregnet til, at kunne øge din fleksibilitet og styrke igennem forskellige bevægelser. I størstedelen af øvelserne gælder det om at trække, skubbe, bøje, hoppe eller svinge ved brug af din egen kropsvægt. Street workout kan give dig fordelene øge din muskelmasse samtidig med den vil forbedre finmotoriske færdigheder, som koordination og balance.

Træn Calisthenics hos Team VICI

Scroll til toppen